Tuesday 4 October 2011

Ni La Kereta kawan Aku Yang Mantop...

Assalamualaikum..saya nak stoly moly tentang satu kereta toyota milik sahabat saya yang sangat 400x suka makeup kereta..kalau nak tips makeup kereta saya rasa dia ni sangat pakar...dari kereta tu standard bagak sampai la jadi mantop..dia memang orangnya...




kereta yang warna putih tu kaawan saya juga,pun make up toyota LE juga...






kalau dalam kelab,kereta dia la yang paling mengancam...






Apa benda yang orang lain takda,dia ada...memang gila kereta..hehehe





tengok la side mirror tu...rare siot.....dalam pun complete dengan set levin..carpet tu bukan main mahal sekarang





dekat mana la dia dapat kerusi ni...puas nak cari ni..alamak kunci apa yang kecil tu...heheh..pakai mangga ye...







kat mana la dia dapat sportlinght yang sangat rare ni









Dia memang suka tukar sportrim...hehehe....tapi semua memang yang susah nak cari..






cuba perhati dekat tingkap pintu tu...ada pulak visor tingkap croom...eh eh eh....mana la dia merayau kat halfcut tu...



dulu enjin standard..sekarang...bederau...darah tengok enjin dia..
























kecian dia kena hujan





















amacam...cantik tak...bagi anda yang meminati kereta ni...ni lah cara nak make up kereta ae80 ni







Alamak..kereta siapa ni...haaaaa....ni la kereta abang dia...adik borek abang rintek..hehehe...jangan main-main..kereta abang dia ni dah masuk MAJALAH KERETA...dulu pernah tengok kereta ni main dengan wira mivec..kecut perut saya tengok kereta ni..tak padan dengan kecik..laju bebeno...bang Din bagitau la rahsia cikit...hehehe...jangan marah bang din...tengok la kat bawah ni...kan betul masuk majalah

No comments:

Post a Comment