Friday 7 October 2011

Bodykit Utuk Peminat Vios...

Assalamualikum...salam sejahtera...arini saya nak cerita tentang kereta toyota yang tengah hangat di Malaysia...dah ramai yang beli kereta ni...love you bebeh...kalau lalu dekat jalan mesti dapat tengok toyota vios...Yang besnya dah ramai yang prihatin untuk make up kereta...hehehehe


Sekarang ni boleh beli yang spesifikasi yang paling rendah...beli takda bodykit pun takpa...bodykit boleh cari..

Tak susah sekarang nak make up kereta ni...ada duit 1 hari boleh complete...ingat lagi tak saya pernah cerita tentang satu toyota LE kawan saya sebelum ni.,..sekarang dia dah pakai toyota....sebut betul-betul..bukan toyolta ye...hehehe


Jadi kawan saya ni dia tengah make up kereta...siap ada group lagi sekarang....jom layan kereta dia ni...








macam biasa la kawan saya ni peminat sportrim...kalau nak beli kat dia memang the best...dia mesti cari yang rare punya














asal je jumpa mesti nak cium...hehehe


motor tu brand toyota juga ke....hehehe..alamak sama la no plat die...




























gambar atas ni macam kat jepun je kan..kat gunung fuji..hehehe



owner kereta ni suka pegi masjid...baguih.....hehe









 haaaa....ni la group vios ni...







ni la la owner dia...smart macam kereta dia juga.. habis la..mesti dia kembang ni...


kepada pembaca tolong bagi komen cikit....

No comments:

Post a Comment